Seekord ei ole juttu mitte sellest, kus ööbida või kus telgiga telkida, vaid sellest, mida saab teha Tonro e-poes saadaval olevate müügitelkide ja paviljonidega. Jagame näpunäiteid ja soovitusi müügitelkide kohta.
Linnafestival või laat
Kui olete põllumees, toodate toitu, teete käsitööd, müüte riideid või pakute muid erinevaid tooteid, käite tõenäoliselt ka laatadel. Peaaegu iga kuu toimub mõni laat. Mõned suuremad neist on: suurlinnade ja väikelinnade festivalid, jaanipäev, merefestival, Maamess ja paljud teised. Nende festivalide ajal ei tule mitte ainult külastajaid igast Eestimaa nurgast ja isegi välismaalt, vaid ka kauplejad Eesti eri piirkondadesse.
Kui olete üks neist, siis vajate kindlasti ZELTPRO PROFRAME seeria või ekoSTRONG kollektsiooni telki. Erineva suurusega alumiinium- või terasraamidega telgid, mis on vastupidavad, mahutavad teie tooteid ja võimaldavad teil kogu oma sortimenti mugavalt välja panna. Lisaks on ilus telk pilkupüüdev ja loob teie ettevõttele professionaalse kuvandi.
Konverents või näitus
Konverentsid ja näitused võivad olla otsustava tähtsusega uute kontaktide loomisel, uuenduste või toodete tutvustamisel sihtrühmale. Mitte ainult telgid, vaid ka suuremad paviljonid aitavad teie organisatsioonil silma paista ja professionaalselt esitleda oma põhisõnumeid. Kui telgid on traditsiooniline valik, eriti kauplejate jaoks, siis paviljonid on uuenduslik ja kaasaegne viis teie organisatsiooni tutvustamiseks. Valige kuni 150 m2 suurused paviljonid või isegi kuppelpaviljonid, mis võivad olla kaasas mitte ainult Eestis, vaid ka Euroopas või isegi kogu maailmas.
Õues, teie äriruumi lähedal
Ettevõtte jaoks, millel ei ole ainult siseruumid, vaid ka välisruum, mis võib kliente ligi meelitada, eriti kõrghooajal, võib ürituste telk täita erinevaid funktsioone. Esiteks võimaldab see suurendada oma tulusid, sest telgis on võimalik luua müügipunkt. Teiseks võib see laiendada pakutavate toodete valikut ja pakkuda kõrghooajal midagi sellist, mida muidu välitingimustes asuvas telgis ei oleks võimalik pakkuda. Ja kolmandaks suurendab see nähtavust nende külastajate jaoks, kes ei käi sees. Välistelk võib olla esimene kokkupuude kaubamärgiga, seega on see veel üks võimalus luua kliendisuhteid.
Festival või suur väliüritus
Mitte ainult messid ei ole need, mis domineerivad Eesti vaba aja veetmises soojal aastaajal. Vähemalt paar kuud aastas toimuvad ka festivalid või suured kontserdid ja vabaõhuüritused, kuhu ettevõtted saavad tulla ja pakkuda oma tooteid, näiteks toitu, jooke, kaupu või muid tooteid. Kui teil on plaanis osaleda ka suurüritustel Eestis või teistes Balti- ja naaberriikides, on ZELTPRO telk kindlasti väärt investeering. Seda on suhteliselt lihtne üles seada ja transportida, seega tasub see kindlasti üles seada mõne festivali või suurürituse ajal.
Heategevusüritus või reklaamikampaania
Oluline on mõista, et müügitelke ei ole tingimata vaja kaubanduslikuks otstarbeks. Mõnel juhul on telkide või paviljonide suurim kasu lihtsalt teie ettevõtte tuntuse suurendamiseks ja suhete loomiseks eratarbijate või äriklientide ja -partneritega. Sellele võib mõelda mitte ainult konverentsidel ja näitustel, vaid ka heategevusüritustel ja suuremate reklaamikampaaniate korraldamisel. Külaliste ja klientide või üritusel osalejate kutsumine telki võimaldab kõige tõhusamalt kasutada osalemiseks ettenähtud ruumi ja vahendeid.